Blijf altijd en overal verbonden met jouw klanten

Probeer het 1 maand gratis en vrijblijvend uit

Maak kennis met Spari

Spari zorgt ervoor dat je makkelijk, snel en eenvoudig van een nieuwe klant een vaste klant maakt. De traditionele papieren stempelkaarten of pasjes zijn een enorm gedoe en worden vaak verloren of vergeten. Vanaf nu blijven jouw klanten met Spari altijd betrokken bij jouw bedrijf!

  • Motiveert klanten om bij jou terug te komen
  • Houdt je klanten op de hoogte van al jouw acties
  • Zorgt voor meer winst dankzij terugkomende klanten

Start vandaag nog om te kunnen profiteren van 1 maand gratis en geheel vrijblijvend onze app uitproberen!

Vertel ons iets over jezelf

  • Bedrijfsnaam *
    • Voornaam *
    • Achternaam *
  • E-mailadres *
  • Telefoonnummer *
  • Gebruikers

  • Stempelen

  • Verbonden

Veelgestelde vragen

  • Zit ik met een proefperiode ergens aan vast?
    Nee, je zit bij het aanvragen van deze proefperiode nergens aan vast. Wij houden van eenvoud en flexibiliteit, maar wij houden niet van verassingen en gedoe. Daarom zullen wij, zodra de proefperiode verloopt, jou hierover informeren en de mogelijkheid bieden om over te gaan tot aankoop. Heb je daar geen behoefte aan, dan hoef je niks te doen en loopt de proefperiode zonder gedoe af. Simpel en flexibel, daar doen we het voor.
  • Hoeveel kost het om Spari te gebruiken?
    Een proefperiode is geheel 1 maand lang gratis. Daarna betaal je voor ons product maandelijks €20 exclusief btw. Zodra de proefperiode verloopt, zullen wij jou hierover berichten en de mogelijkheid bieden over te gaan tot aankoop.
  • Hoe verloopt de abonnement termijn?
    Wanneer je besluit om Spari aan te schaffen, zal de begin datum gebruikt worden voor bij jouw termijnen. Het maakt dus niet uit of je Spari aan het begin of eind van de maand aanschaft. Wij berekenen de abonnement termijnen per maand vanaf de begin datum.

    Voorbeeld: Stel, je schaft Spari aan op de 14e van de maand, dan zal in geval van opzegging jouw abonnement aflopen op de 14e. Uitzondering op deze regel is wanneer je op een dagnummer begonnen bent die niet in alle maanden bestaat, zoals bijvoorbeeld de 31e. In dat geval verloopt je abonnement op de laatst bekende dagnummer van desbetreffende maand.

    Afhankelijk van het gekozen pakket zullen wij jou maandelijks of jaarlijks factureren. Wij versturen terugkomende facturen standaard op de 1e of 15e van de maand.
  • Hoe neem ik contact met jullie op?
    Je kan eenvoudig contact met ons opnemen via e-mail. Wanneer je een e-mail van ons terug verwacht is het aangeraden dat je ook jouw spam- ongewenst map in de gaten houd. Je kan ons bereiken door te e-mailen naar info@spari.nl, wij proberen jouw bericht dan zo snel mogelijk te beantwoorden. Bellen is uiteraard ook mogelijk van ma tm vri tussen 10.00 en 17.00 op 020 600 1336.

Zo werkt Spari

Start vandaag nog!