Een stempelkaart maken

Bij deze uitleg maken wij gebruik van een bestelling waarbij maar 1 stempelkaart is besteld. Mocht je maar 1 actie willen starten dan heb je genoeg aan 1 stempelkaart, iedere stempelkaart die besteld word kan namelijk onbeperkt uitgedeeld worden aan jouw klanten. Wil je bijv. een gratis actie starten tegelijkertijd met een 10% korting actie, dan heb jij 2 stempelkaarten nodig en kun je in dit voorbeeld 1 stempelkaart zien als 2 stempelkaarten.

1. Eerste bestelling geplaatst

Wanneer je jouw eerste bestelling hebt afgerond, krijg je per mail de account gegevens die toegang geven tot ons zakelijke platform zakelijk.spari.nl. Na het inloggen kom je bij ons zakelijke dashboard uit, waar je vervolgens de “Nieuwe kaart” knop selecteerd. Als je op deze pagina overigens ook “1 stempelkaart beschikbaar” ziet, betekend het dat je een stempekaart aan kan maken. Wanneer je deze melding niet ziet, scroll dan naar punt 3.2.

2. Stempelkaart vorm geven

Vervolgens kom je op de pagina waar je de stempelkaart naar wens gaat invullen. Je geeft hem om te bevinnen een naam die ook door jouw klanten gezien word. De naam dient als doel om aan te geven waarvoor ze met deze stempelkaart gaan sparen.

Verder verwerk je hier ook de volgende aspecten:
  • 1. Het aantal stempels dat jouw klanten nodig gaan hebben voor een volle kaart.
  • 2. Indien gewenst kan je aangeven tot wanneer de stempelkaart actief moet zijn.
  • 3. Een bij de actie of bij jouw bedrijf passende afbeelding voor de stempelkaart.
  • 4. De voorwaarden die jij stelt voor het sparen met de stempelkaart.

3. Nieuwe stempelkaart bestellen

3.1 Bestelling als bestaande klant

Wanneer je al een account heb, en stap 1 waarschijnlijk ooit al eens hebt doorlopen, dan zul je zodra je een nieuwe stempelkaart aanmaakt een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Om jou niet te hinderen tijdens het creatieve proces, kun jij alvast de nieuwe stempelkaart op de zelfde wijze als bij stap 1 invullen. Wat waarschijnlijk wel opvalt is dat je nu op de “Nieuwe kaart” pagina ook meteen het bedrag krijgt te zien wat je voor de nieuwe stempelkaart moet gaan betalen. Je kunt nu de kaart inrichten en zodra hij naar wens is kun je de bestelling meteen plaatsen.

3.2 Bestelling als nieuwe klant

Is jouw zakelijke account zojuist na de bestelling aangemaakt, heb jij de reeds bestelde stempelkaart nog niet gebruikt en krijg je tijdens het vormgeven van jouw stempelkaart (zie stap 2) alsnog een bedrag te zien wat betaald moet worden? Dan is jouw reeds geplaatste bestelling nog niet volledig binnen ons zakelijke platform verwerkt. Op het dashboard zal overigens de melding “1 stempelkaart beschikbaar” staan wanneer deze volledig is verwerkt (zie afbeelding stap 1). Is dit niet het geval en heb je enige tijd gewacht? Neem dan contact op met ons support team.

Ga naar stap 2:   Vestigingen opgeven