Klanten stempels geven

Nu alles goed ingesteld staat kun je aan de slag gaan om stempels en beloningen uit te gaan delen aan jouw klanten. Stempels kan jij of jouw medewerkers plaatsen of claimen via onze Spari Stamper app. Hier kun je terug vinden hoe dat nou precies in zijn werk gaat.

1. Stempels uitdelen

Jouw klanten kunnen de stempels in ontvangst nemen als ze de Spari app op hun smartphone hebben of, wanneer ze bijvoorbeeld hun smartphone vergeten zijn, de e-mailadres van hun Spari account doorgeven. Onze Spari app is vrij klein en kan dus ook eenvoudig gedownload worden op zowel 3G als 4G netwerken, ze hoeven hiervoor alleen bij de App Store of Google Play te zoeken op Spari. Zodra jouw klant de app geinstalleerd heeft, of als jouw klant de app al heeft, moet hij of zij drukken op de grote “Stempel Mij” knop, waarna er een QR-code op hun scherm verschijnt. Jij hoeft deze code dan enkel nog te scannen om vervolgens de stempel te selecteren die deze klant moet krijgen.

2. Stempelkaart claimen

Wanneer jouw klant een volle stempelkaart heeft, kan deze alleen geclaimd worden wanneer jouw klant zijn smartphone met de Spari app bij zich heeft en dus niet op basis van e-mailadres. De wijze is het zelfde als bij stap 1, jouw klant moet op Stempel mij klikken, waarna jij weer via de Spari Stamper een overzicht met jouw beschikbare stempelkaarten ziet. Enige verschil is dat je nu de “Claimen” knop gebruikt ipv. de stempel knop. Nadat dit proces is doorlopen kun je jouw klant de beloning waarvoor hij of zij zo hard gespaard heeft overhandigen!

Zo simpel is het! :-)