Medewerker accounts

Als je als zelf standige zonder personeel jouw bedrijf runt, dan heb je genoeg aan het account die toegang geeft tot ons zakelijke platform en heb je geen medewerkers account nodig. Heeft jouw bedrijf personeel in dienst, zorg er dan voor dat iedere medewerker een account heeft, zo kun je achterhalen wie de stempels plaatst en houd je volledige controle.

1. Account aanmaken

Binnen ons zakelijke platform kun je, uiteraard nadat je ingelogged bent, via het menu de medewerkers pagina bezoeken. Ook hier geld weer, het aantal dat je besteld hebt kun je toevoegen, anders kun je ze alsnog toevoegen om vervolgens zodra alle accounts toegevoegd zijn de bestelling door te voeren. Uiteraard worden de accounts pas officieel toegevoegd wanneer de betaling door ons ontvangen en verwerkt is.

2. Uitnodiging versturen

Zodra je een nieuw medewerkers account toevoegd krijg je een simpel overzicht te zien waar je de naam en e-mailadres van de medewerker in vult. Wanneer je op opslaan drukt, zal deze medewerker automatisch van ons een mail ontvangen dat jouw bedrijf hem heeft uitgenodigd om stempels te plaatsen. Jouw medewerker hoeft enkel deze mail te bevestigen door de link die in de mail staat aan te klikken en vervolgens zijn wachtwoord in te stellen. Hierna kan jouw medewerker met zijn eigen account inloggen op de Spari Stamper om in naam van jouw bedrijf stempels te kunnen plaatsen.

LET OP! Het is aan jou nog wel de taak om de medewerker hierover in te lichten. Wanneer jouw medewerker aangeeft dat hij geen mail heeft ontvangen, terwijl het emailadres correct is, zorg er dan voor dat jouw medewerker zijn Spam/Ongewenst Inbox naloopt op een bericht van Spari.

3. Medewerker ontslagen

Personeel komt en gaat, dat is ook precies de reden dat jouw personeel hun eigen medewerkers account moeten gebruiken. Zodra jouw medewerker ontslag neemt of krijgt, om wat voor reden dan ook, dan wil jij immers dat hij of zij geen stempels meer namens jou kan plaatsen. Je kan de medewerker eenvoudig in het zelfde overzicht op non-actief zetten of zelfs volledig uit jouw systeem verwijderen.

Ga naar stap 6:   Klanten belonen