Waar zit jouw bedrijf

Bij deze uitleg maken wij gebruik van een bestelling waarbij maar 1 vestigings profiel is besteld. Heb jij meer dan 1 vestigingsprofiel besteld, dan zal er ipv de 1 het aantal komen te staan dat jij besteld hebt.

1. Jouw vestiging toevoegen

Bij je eerste bestelling, dus voordat je uberhaupt een zakelijk account hebt, krijg je altijd één vestiging die kosteloos met de eerste stempekaart word meegeleverd. Net zoals bij het aanmaken van een nieuwe stempelkaart zal je hier de melding “1 vestiging profiel beschikbaar” te zien krijgen.

2. Gegevens van vestiging

Het is belangrijk om de gegevens van de vestiging zo duidelijk mogelijk in te vullen. Geef het adres op van de vestiging die je wil toevoegen en optioneel kun je ook nog de emailadres en telefoonnummer van de vestiging toevoegen. Als je maar een vestiging hebt waar bezoekers terecht kunnen en deze vestiging is tevens ook het hoofdkantoor, vul dan alleen de adresgegevens in, email en telefoonnummer verwerk je namelijk los in jouw bedrijfsprofiel.

3. Meerdere vestigingen toevoegen

Wanneer je niet bij jouw eerste bestelling meerdere vestigingen had opgegeven, bijvoorbeeld omdat je toen nog maar 1 vestiging had, dan kun je deze via het zakelijke platform bij bestellen. Zodra je al jouw bestelde vestigingen hebt gebruikt, zal je ipv. de toevoegen knop (zie afbeelding stap 1) een grijze bestel knop te zien krijgen. Via deze knop kun je alle nieuwe vestigingen die je wilt toevoegen aanmaken. Wanneer je alle vestigingen aangemaakt hebt dan kun je via het bulk overzicht, waar je alle net aangemaakte vestigingen te zien krijgt, de bestelling doorvoeren.

De vestigingen die je bij deze stap aangemaakt hebt zullen echter pas wel zichtbaar worden zodra de betaling hiervan bij ons binnen is gekomen.

Ga naar stap 3:   Promotie acties