Social media vindbaar

Naast dat smartphones onmisbaar zijn geworden in onze maatschappij, zit voornamelijk de jongere generatie veel op social media. Denk hierbij voornamelijk aan facebook, maar ook twitter speelt een belangrijke rol. Als bedrijf kun je daar op in spelen, want met jouw eigen facebook pagina kan jouw bedrijf ook positieve beoordelingen binnen halen. Daarom is het aangeraden om jouw sociale media kanalen, als je die hebt uiteraard, toe te voegen aan jouw bedrijfsprofiel.

1. Facebook en twitter toevoegen

Zodra je bent ingelogged op ons zakelijke platform moet je via het menu naar bedrijfsprofiel gaan. Hier kun je, naast de gegevens van jouw bedrijf, ook jouw social media kanalen toevoegen. Heb je geen facebook en/of twitter account en wil je die ook niet aanmaken, dan kun je direct doorgaan naar de uitleg over de medewerker accounts.

2. Benodigde informatie

Het valt je waarschijnlijk op dat je een Facebook ID, Facebook URL en Twitter naam kan opgeven. Jouw twitter naam weet je waarschijnlijk wel en de URL van jouw facebook pagina kun je waarschijnlijk ook wel vinden. De ID van jouw facebook pagina vinden is zonder een beetje technische kennis iets lastiger. Wanneer je de URL van je facebook pagina hebt, kun je via de tool op http://findmyfbid.com/ eenvoudig jouw Facebook ID achterhalen.

Ga naar stap 5:   Medewerker accounts