Stempelkaart aanmaken

Als bedrijf moet je eerst een stempelkaart configureren voordat je deze aan klanten kan uitdelen.


Stap 1

Via ons dashboard kan je de stempelkaarten aanmaken die je met jouw bedrijf wilt aanbieden. Navigeer links in het dashboard naar "Stempelkaart" (1), vervolgens krijg je een overzicht te zien met alle stempelkaarten van jouw bedrijf. Hier kan je een stempelkaart bewerken (2) of een nieuwe stempelkaart aanmaken (3).

Stap 2

Wanneer je een nieuwe stempelkaart aanmaakt of een stempelkaart bewerkt, krijg je een aantal velden te zien waarmee je de stempelkaart kan configureren. Bij het spaardoel (1) stel je de praktische zaken in, zoals waar jouw klant voor spaart (bijvoorbeeld een gratis knipbeurt) en hoeveel stempels de klant moet sparen voor een volle stempelkaart. Vervolgens kan je bij details (2) een afbeelding uploaden en eventuele geldigheid aan de stempelkaart hangen, bijvoorbeeld bij seizoens stempelkaarten. Tot slot kan je nog eventuele voorwaarden (3) aan het sparen van de punten of inwisselen van de kaart toevoegen, welke de klant allemaal te zien krijgt in de app.

Stap 3

Nu de stempelkaarten geconfigureerd zijn, kan je ze eenvoudig via het dashboard of de scanner app uitdelen aan al jouw klanten.


Uitleg voor bedrijven

Ga terug naar het bekijken van de algemene uitleg voor bedrijven.


Mocht er iets onduidelijk zijn aan deze uitleg, neem dan vrijblijvend contact met ons op. Dat kan via e-mail hello@spari.app of tijdens kantoortijden via onze livechat.