Bij het toekennen van loyaliteit via ons dashboard, zullen wij naar klanten die nog geen Spari account hebben een mail versturen. Deze kan je zelf ook eenvoudig aan of uit zetten.
Wanneer je als bedrijf klanten loyaliteit laat sparen via ons platform, en ze verwerkt via het dashboard, zullen wij jouw klanten die nog geen Spari-account hebben informeren over de loyaliteit en onze app. Dit doen wij om jouw klanten op de hoogte te stellen dat ze bij jou ook met onze app kunnen sparen en de loyaliteit kunnen claimen als ze een Spari-account aanmaken.
Het kan zijn dat je liever niet hebt dat wij deze e-mail voor jou versturen, of dat je onze tool enkel op de achtergrond gebruikt zonder dat je wenst dat klanten hierover weten. Daarom hebben wij het ook mogelijk gemaakt om deze mail voor jouw organisatie uit te zetten.
Dit kan je eenvoudig doen door “Automatisch versturen” uit te vinken bij het personaliseren van de e-mail scherm. Deze feature is overigens alleen beschikbaar voor bedrijven die gebruik maken van onze betaalde lidmaatschap.
We hebben een digitale loyaliteit app gemaakt waarmee bedrijven hun klanten punten en stempels kunnen laten sparen. Het is volledig gratis! Misschien iets voor jouw bedrijf of een kennis?