Uitgaande e-mail personaliseren

Geschreven in Product Updates

De e-mail die wij voor jouw bedrijf versturen naar jouw klanten, kan je voortaan ook een personal touch geven. Zo kan je jouw klant bijvoorbeeld voor de aankoop bedanken, of wat meer vertellen over hoe loyaliteit bij jouw bedrijf werkt.

Op veel verzoek zijn wij begonnen met het toevoegen van extra personaliseer functionaliteiten. De eerste versie staat nu live, waarmee je een persoonlijk bericht kan toevoegen aan de e-mail die wij versturen naar klanten die jij via ons dashboard op basis van e-mailadres toevoegt.

Hoe het werkt

Nadat je ingelogd bent in jouw zakelijke dashboard, kan je in het linker menu klikken op “Mailings”. Vervolgens krijg je een overzicht van de beschikbare mails die je kan personaliseren (voor nu kan je nog enkel de uitgaande e-mail personaliseren).

Wanneer je vervolgens bij de gewenste mail die je wilt personaliseren op “Wijzigen” klikt, krijg je op de volgende pagina een editor waarin je jouw persoonlijke bericht kan typen en een voorbeeld van de e-mail te zien. Tussentijds kan je daar telkens de voorbeeld e-mail updaten, om te bekijken hoe jouw tekst in de e-mail eruit komt te zien. Zodra je tevreden bent met het eindresultaat, klik je op “Publiceren”.

Omdat wij de mail voor jou vanuit onze naam versturen, zal jouw bericht daarna enkel nog gecontroleerd worden door een van onze medewerkers. Wij moeten namelijk ook kijken naar de inhoud van het bericht, om onze reputatie bij diverse mail providers te bewaken. Hierna hoef je zelf verder niks meer te doen, na de goedkeuring (welke wij over het algemeen binnen één werkdag regelen) is jouw bericht namelijk meteen actief.

Kreita kun amo!
- Created with love!
Georgio Sterk
Founder

Hey, jij!

We hebben een digitale loyaliteit app gemaakt waarmee bedrijven hun klanten punten en stempels kunnen laten sparen. Het is volledig gratis! Misschien iets voor jouw bedrijf of een kennis?